مخاطبان ما را غافل‌گیر می‌کنند
_
نگارش در تاريخ شنبه 16 دی 1391برچسب:شیش تاییا"فرش سپید"شبکه دو, توسط طرفدار اصیل شیش تایی

رعنا شمس ـ علی رضوی خبرنگار حوزه‌ی موسیقی است که خوانندگان همشهری جوان سابقا نام او را در سرویس موسیقی این مجله می‌دیدند و علاقه‌مندان موسیقی هم نوشته‌های او را در سایت‌های معتبر موسیقی، مثل موسیقی ما و روزنامه‌ها و مجلات معتبر دیگر بسیار دیده‌اند و با او آشنا هستند. در بحث داغ این هفته که انتخاب بهترین و محبوب‌ترین خواننده از نظر شما بود، به سراغ رضوی جوان رفتیم و با توجه به سابقه‌ای که در حوزه‌ی موسیقی دارد، گمانه‌‌اش را در مورد این که احتمالا چه کسی برتر خواهد شد پرسیدیم.

AliRazavi

علی رضوی: به نظر من، با توجه به طیف مخاطبان برنامه‌ی فرش سپید، محسن چاووشی و مازیار فلاحی خواننده‌ی برتر نظرسنجی شما خواهند بود. فلاحی، خودش را با سریال قلب یخی خوب معرفی کرد و به مردم شناساند و با توجه به ژانری که دارد، یعنی موسیقی رومانتیک، ملایم و جوان‌پسند به شدت مورد استقبال مخاطب برنامه خواهد بود؛ تیپ روحی نوجوانان و جوانان در این رنج سنی به حال و هوای موسیقی فلاحی خیلی نزدیک است.
اما در مورد چاووشی. شاید چاووشی به اندازه‌ی دیگر خوانند‌گان فراوانی مخاطب نداشته باشد، اما مخاطبان و طرف‌داران پر و پا قرصی دارد. تیپ چاووشی مثل جان لنون بیتلز می‌ماند؛ و تیپ طرف‌داران او هم تیپی پررنگ، متعصب و فعال است که او را تنها نمی‌گذارند، برای همین حدس می‌زنم با اختلاف از خیلی‌ها بالاتر برود.
تجربه‌‌ام در روزنامه‌ی هفت صبح و سایت موسیقی ما می‌گوید که باز چاووشی با اختلاف زیاد برتر خواهد شد. به نظرم طرف‌داران موسیقی در این رنج سنی معمولا دو گروه عمده‌اند. اولی‌ها که عاشق‌پیشه‌اند و سراغ فلاحی و مانند او می‌روند، و گروه دومی که سخت و تلخ‌اند چاووشی را انتخاب می‌کنند. اما باز باید دید مخاطبانی که در نظرسنجی شرکت می‌کنند در نهایت چه‌قدر می‌خواهند ما را غافل‌گیر کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: